Sběrnice.net

Dlouhodobé pití kávy prý nezvyšuje riziko předčasného úmrtí

  Článek stažen 7.7.2008, 00:58 ze zdroje Internetové zpravodajství z Litoměřicka, přečten 26x, zviditelnit článek
odhad oblíbenosti: (5 z 5)                

Dlouhodobé pití kávy zřejmě nezvyšuje riziko předčasného úmrtí a může i snížit hrozbu úmrtí na srdeční choroby. Předchozí studie přinesly smíšený pohled na dopady pití kávy na lidské zdraví, objevily řadu příznivých účinků, ale i některé negativní. V nové studii vědci sledovali v 80. a 90. letech minulého století přes 84 tisíc amerických žen a téměř 42 tisíc mužů, kteří pili normální kávu nebo kávu bez kofeinu.

originální článek můžete najít zde (otevři v novém okně)

servery odkazující na tento článek:
google.cz

Doposud nikdo nevložil názor na tento článek. Buďte první.

- za tento článek nezodpovídá provozovatel serveru (sběrnice.net), ale vydavatel - Internetové zpravodajství z Litoměřicka. V případě, že si myslíte, že článek porušuje podmínky serveru či zákon, dejte nám o tom vědět na emailu sbernice.net@gmail.com děkujeme.
- načten článek s názvem Dlouhodobé pití kávy prý nezvyšuje riziko předčasného úmrtí.
- prohledat jednotlivé výrazy: pití prý riziko úmrtí , kávy úmrtí, riziko kávy, úmrtí nezvyšuje, předčasného pití,

Nejnovější zprávy

Aktuální předpověď počasí
zatazeno Pondělí 1
16°C / 7°C
polojasno Úterý 1
16°C / 7°C
skorojasno Středa 1
19°C / 5°C
prehanky-dest Čtvrtek 1
17°C / 6°C