Sběrnice.net

Pravidelná konzumace alkoholu zvyšuje riziko rakoviny střev

  Článek stažen 2.8.2007, 09:00 ze zdroje Novinky.cz, přečten 41x, zviditelnit článek
odhad oblíbenosti: (4 z 5)                

Podle řady studií je mírná konzumace alkoholu zdraví prospěšná. Ačkoli jedno pivo denně může podporovat dobrou kondici srdce a cév, zažívacímu traktu škodí. Podle nejnovějšího rozsáhlého výzkumu totiž pravidelná konzumace lihovin, byť v malém množství, může zvýšit riziko rakoviny střev.

originální článek můžete najít zde (otevři v novém okně)

servery odkazující na tento článek:
- žádný server nelinkuje prozatím tento článek.

Doposud nikdo nevložil názor na tento článek. Buďte první.

- za tento článek nezodpovídá provozovatel serveru (sběrnice.net), ale vydavatel - Novinky.cz. V případě, že si myslíte, že článek porušuje podmínky serveru či zákon, dejte nám o tom vědět na emailu sbernice.net@gmail.com děkujeme.
- načten článek s názvem Pravidelná konzumace alkoholu zvyšuje riziko rakoviny střev.
- prohledat jednotlivé výrazy: konzumace zvyšuje rakoviny zvyšuje střev, riziko rakoviny, konzumace střev,

Nejnovější zprávy

Aktuální předpověď počasí
polojasno Sobota 1
24°C / 10°C
skorojasno Neděle 1
26°C / 12°C
prehanky-dest Pondělí 1
23°C / 11°C
polojasno Úterý 1
22°C / 10°C